Fimospulletjes :)

Wat een dag. Zo om 6 uur opstaan om naar de les te gaan is toch niets voor mij ! :)
Hier wat fimospulletjes die ik onlangs gemaakt heb. Wat een leuk materiaal toch, echt niet moeilijk om mee te werken. Ideaal voor mensen zoals mij die niet zo héél handig zijn maar toch graag dingetjes maken :) .


Driehoekjesoorbellen, i love driehoekjes :D !
De gouden haakjes heb ik gewoon bij de veritas gehaald!


 
Nog een paar schattige oorbelletjes. De leuke kaartjes op de achtergrond komen trouwens uit mijn favoriete tijdschrift, de flow. Dit is hun mooie blog : http://www.flowmagazine.nl/ .


En ten slotte : een hanger met gouden uiltje (dat ik met de tutorial hieronder heb gemaakt) om aan mijn kleine quote-boekje te hangen ! Zijn toch de dieren van de wijsheid ? Ook leuk om een ketting of magneetjes of ander moois mee te maken :D .

De handige tutorial. (Gevonden op pinterest, maar komt oorspronkelijk van deze blog : http://4crazykings.blogspot.be/2009/04/how-to-make-quick-clay-owl.html ..) 

Liefs,
Laura

Leave a Reply

Mogelijk gemaakt door Blogger.