Hey Guys ! Tijd voor nog een héél simpele maar schattige DIY :) .

Ik had nog tonnen afgedrukte foto's liggen en mooie kaartjes (die ik sinds kort ook verzamel) en vond dat het zonde was om ze zomaar in mijn schuif te laten liggen. Ik had er natuurlijk al in kaders steken en over mijn kamer verspreid staan, maar om nu al die dingen in een kader te steken... dat zou misschien een beetje teveel van het goede zijn ! :)

 Zie hier de inspiratie :
 
What a cute way to hang up pictures on the wall.
bron : http://curioser-curioser-curioser.blogspot.be/
 En hier -een stukje van - mijn versie ! :


Ik heb gewoon een koord gespannen boven mijn bed en met kleine gouden deco wasknijpertjes mijn foto's enzo er op gehangen. Het zal wel niet lang duren voor de mijne even vol hangt als die hier vanboven !

Het is trouwens echt superleuk om naar de statistieken van mijn blogje te kijken en te zien hoe telkens meer mensen op deze pagina terechtkomen ! :)

Fijn weekend :)
Liefs, Laura

Leave a Reply

Mogelijk gemaakt door Blogger.